Kontakta oss

Innan du hör av dig till oss, vänligen se nedan först. Vi har också samlat svaren på fler valiga frågor här

Jag saknar min faktura/orderbekräftelse: 

- Kontrollera din skräppost, finner du inte dina mail från oss, sök på "Galio of Sweden" i din inkorg. Hittar du fortsatt inte din faktura/orderbekräftelse 
vänligen maila till oss "hello@galio.se" med mailadressen ni använde vid beställningen så återkommer vi.

Jag är osäker på om jag har betalt:

Walley faktura - kontrollera betalningen via Walley-appen
Galio-faktura - kontrollera din bankhistorik 
Swish -  kontrollera din betalning via Swish-appen 

Jag vill ändra min studentmössa men jag vet inte hur: 

- Ändringslänken finns i din orderbekräftelse, ifall du saknar den vänligen kontrollera skräpposten. Länken finns under "ändra min mössa".
Har du betalat fakturan eller genomfört en direktbetalning går det inte att ändra studentmössans utseende. 

Jag behöver flytta fram mitt betalningsdatum:

- Vänligen maila oss med ditt ordernummer samt nytt önskat förfallodatum 

Om inget av ovanstående hjälpte dig är du välkommen att höra av dig till oss på kontaktuppgifter nedan. Se till att ha ditt ordernummer eller mailadress redo för att vi snabbare ska kunna hjälpa dig. 

 

KONTAKT:

Telefonen tillfälligt stängd pga sjukdom. Vänligen kontakta oss på mail. 

Maila oss

hello@galio.se

Chatta med oss
Chatten är öppen helgfria vardagar 9:00-12:00 & 13:00-15:00

Chatten är tillfälligt stängd pga sjukdom. Vänligen kontakta oss på mail. 

 

VÅRA KONTOR:

Karlshamn (Huvudkontor)
Galio of Sweden
Pirgatan 13
374 35 Karlshamn

Stockholm 
Galio of Sweden
Hornsgatan 174
117 34 Stockholm

Öppetider:
Måndag-torsdag 09:30-16:00
Lunchstängt 12:15-13:30
Fredagar: stängt

 

SOCIALA MEDIER:

Följ oss på Facebook, Instagram (Fashion by Galio) eller Instagram (Galio of Sweden) och Youtube.

DMs via sociala medier besvaras snarast möjliga.

Org. nr: 556962-6566